08 April 2012

Perniagaan Topup Easy Reload

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua blogger dan pengunjung blog Curhat Cik Lulu... Terima kasih  sebab sudi jenguk-jenguk, jeling-jeling, pandang-pandang blog yang x seberapa ney.. ^^

Tajuk entri berkenaan satu bisnes reload atau topup yang sudah mula berkembang pesat gabungan dua buah syarikat server topup autoreload iaitu ZM Reload dan Ananamobile melalui sistem pesanan ringkas (SMS) dan Yahoo Massenger (YM)...

Sebenarnya saya telah mengikuti bisnes ney setahun yang lalu... Tapi faham-faham la kan dengan kehidupan pelajar yang sibuk dengan tugasan.. x dapat nak kawal pengurusan masa dan peluang berbisnes.. Alhamdulillah saya mulakan semula bermula tahun ini di asrama...hehe... Memang untung lebih sebab saya caj 50 sen setiap transaksi...Ditambah pula, saya dah ada beberapa downline kat bawah saya yang juga aktif dalam bisnes ney.. Ada komisen tau.. ^^  So, saya cuma nak kongsikan dengan anda semua berkenaan peluang menjana pendapatan dengan cukup mudah ney... Siapa lagi nak ubah taraf hidup kita jika bukan dengan usaha sendiri ^^.. 

Saya syorkan untuk anda klik laman blog Anana Mobile  untuk kefahaman lebih lanjut... Nak join senang sahaja.. Cuma cari insan-insan yang bole daftarkan anda.. Kemudian, anda pun boleh berbuat sedemikian untuk menambah pendapatan sedia ada.. cukup mudah.. Jom baca serba sedikit.......

Apa Easy Reload??

Kelebihan sistem Easy Reload

Sistem lantikan ejen (downline)

Yuran adalah berdasarkan jawatan / pangkat yang dikehendaki 

Bagaimana sistem Easy Reload beroperasi
~ Done for today ^^... Sharing is Cute right ;p ~

No comments:

Curhat Terdahulu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...